ოზურგეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ მთისპირში მთისპირი-ბასილეთის დამაკავშირებელი გზის რეაბილიტაცია დაიწყო. აღნიშნული პროექტის ბიუჯეტი 729 489 ლარს შეადგენს.
საგზაო ინფრასტრუქტურის -სამუშაოებს ოზურგეთის მერი ავთანდილ თალაკვაძე, მოადგილესთან, ნიკა ბოლქვაძესთან ერთად გაეცნო.
მსგავსი სტატიები
ოზურგეთის მუნიციპალიტეტის საკრებულომ წლევანდელი, რიგით მეორე სხდომა 16 თებერვალს გამართა და დეპუტატებმა დღის წესრიგით გათვალისწინებული 10 საკითხი განიხილეს. იმსჯელეს `ოზურგეთის მუნიციპალიტეტის მერისა და მუნიციპალიტეტის საკრებულოს წევრების მიერ მუნიციპალიტეტის ამომრჩევლებთან საჯარო შეხვედრების მოწყობის წესის, ოზურგეთის მუნიციპალიტეტის მერისა და მუნიციპალიტეტის საკრებულოს წევრის მიერ გაწეული მუშაობის ანგარიშის ფორმის დამტკიცების შესახებ~ ოზურგეთის მუნიციპალიტეტის საკრებულოს…
„ვასრულებთ ჩვენი თანამოქალაქეებისთვის მიცემულ კიდევ ერთ პირობას - ამჯერად, ბახვი - ფამფალეთი - ვაკიჯვრის დამაკავშირებელი გზის სრულ რეაბილიტაციას ვაკეთებთ. სამუშაოები, რომლის ღირებულებაც 2 499 000 ლარს შეადგენს, მიმდინარე წლის ნოემბრის თვეში დასრულდება. შედეგად, მოეწყობა 2 997 მეტრი სიგრძის გზა. მადლობას ვუხდი რეგიონული განვითარებისა და ინფრასტრუქტურის სამინისტროს ამ პროექტის მხარდაჭერისთვის“_წერს ოზურგეთის…
„განვაგრძობთ ინფრასტრუქტურის განახლებას ოზურგეთში. ვასრულებთ კიდევ ერთ პირობას, რომელიც საზოგადოებას მივეცით და ცხემლისხიდი - უჩხუბი - ვაკიჯვრის დამაკავშირებელი გზის სრულ რეაბილიტაციას ვაკეთებთ. სამუშაოების ფარგლებში, გზასთან ერთად, მოეწყობა ეზოებში შესასვლელები და სანიაღვრე არხები. პროექტის ბიუჯეტი 2 599 000 ლარს შეადგენს. მადლობას ვუხდი რეგიონული განვითარებისა და ინფრასტრუქტურის სამინისტროს ამ მნიშვნელოვანი პროექტის მხარდაჭერისთვის.“_წერს…
ოზურგეთის მუნიციპალიტეტის კულტურისა და მოსწავლე-ახალგაზრდობის ცენტრი არაერთი ლამაზი ღონისძიების ორგანიზატორია. მათი ოფისი მეორე წელია სოფელ ოზურგეთის ცენტრში მდებარე ლამაზ ადმინისტრაციულ შენობაშია განთავსებული.300-კაციანი დიდი საკონცერტო დარბაზი, სამუშაო ოთახები ანსამბლების რეპეტიციებისა და წრეების მუშაობისთვის, ერთადერთი ქალაქის ცენტრიდან დაშორებულნი არიან, თუმცა ქ. ოზურგეთის ცენტრიდან სოფელ ოზურგეთის ცენტრამდე მუნიციპალური ტრანსპორტის დანიშვნა ამ პრობლემას მოხსნის.…